|
Servisné služby zabezpečujúce správnu, spoľahlivú a bezpečnú prevádzku informačných systémov ISO a KIS |
3. 12. 2012
Už piaty rok poskytujeme servisné
služby a podporu v režime 24x7 pre dva informačné systémy, a to ISO
a KIS spoločnosti OKTE, a.s. ISO zabezpečuje core business
objednávateľa a poskytované servisné služby podporujú jeho
produktívnu prevádzku, zaisťujú servis a údržbu ISO vrátane
rozvoja, teda implementácie legislatívnych zmien. Súčasťou je
podpora prevádzky integrovaného krátkodobého denného trhu s
elektrinou v spoločnej obchodnej zóne CZ-SK-HU. KIS tvorí IT
infraštruktúru spoločnosti OKTE, a.s., a poskytovanými službami
zabezpečujeme komfort používania technického zázemia pre
pracovníkov objednávateľa.
Predchádzajúce novinky
Rozvoj informačného systému TIS na báze XMatik®.NET11. 11. 2012
V rámci pokračovania strategickej
partnerskej spolupráce s podnikmi skupiny MOL sme uzavreli
významné dohody o spolupráci pri rozvoji informačného systému TIS
na báze produktu XMatik®.NET s útvarom IS a Odborom
riadenia údržby spoločnosti Slovn...
Informačný systém pre správu a riadenie údržby majetku6. 11. 2012
Už dvadsať rokov poskytujeme
nepretržitú starostlivosť a podporu pri aktualizácii údajovej
základne informačného systému pre správu a riadenie údržby všetkých
elektroenergetických zariadení Prevádzkovateľa prenosovej sústavy,
spoločnosti SEPS, ...
Informačný systém obchodu a meraní v SEPS, a.s.6. 11. 2012
Po úspešnom uvedení Informačného systému obchodu a meraní do
produkčnej prevádzky k 1.7.2012 v spoločnosti SEPS, a.s., a to
na báze overeného produktu XMatik®.NET/ISOM,
vykonáva naša spoločnosť zmluvnú podporu jeho prevádzky
do konca roku ...